Кореляція проекту уроку та імпровізації в процесі творчої методичної діяльності вчителя літератури

Куцевол О. М. (2004) Кореляція проекту уроку та імпровізації в процесі творчої методичної діяльності вчителя літератури. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (15). С. 19–23.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (147kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена дослідженню одного із складників методичної творчості вчителя – імпровізації. Розгля-нуто погляди сучасної педагогічної та методичної науки на природу цього явища, механізм його виникнення, стадійність проходження процесу імпровізації, класифіковано її різновиди. З'ясовано особливості кореляції плану та імпровізації в ході реалізації вчителем-словесником проекту уроку. Ключові поняття: методична творчість, навчально-виховна парадигма, педагогічна імпровізація, її механізм, стадійність проходження, імпровізаційні вміння вчителя-словесника.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
P Мова та література > PN Література (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 02 Груд 2009 08:52
Оновлення: 14 Серп 2015 20:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3581

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу