Куцевол, О. М. (2004) Кореляція проекту уроку та імпровізації в процесі творчої методичної діяльності вчителя літератури. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (15). с. 19-23.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (147kB) | Перегляд |
Опис
Стаття присвячена дослідженню одного із складників методичної творчості вчителя – імпровізації. Розгля-нуто погляди сучасної педагогічної та методичної науки на природу цього явища, механізм його виникнення, стадійність проходження процесу імпровізації, класифіковано її різновиди. З'ясовано особливості кореляції плану та імпровізації в ході реалізації вчителем-словесником проекту уроку. Ключові поняття: методична творчість, навчально-виховна парадигма, педагогічна імпровізація, її механізм, стадійність проходження, імпровізаційні вміння вчителя-словесника.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Користувач, що депонує: | Л. А. Лупаренко |
Дата внесення: | 02 Груд 2009 08:52 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 20:41 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3581 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |