Інклюзивна діагностика та стимулювання учнів нульових класів початкової школи Словацької республіки

Шилонова, В., Кляйн, В., Гладуш, В. А. (2020) Інклюзивна діагностика та стимулювання учнів нульових класів початкової школи Словацької республіки. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: (15). с. 240-257.

[img]
Перегляд
Text
Download (716kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра загальної, вікової та педагогічної психології
Користувач, що депонує: кандидат психологічних наук Л.О. Котлова
Дата внесення: 12 Січ 2023 09:35
Останні зміни: 12 Січ 2023 09:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35821

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу