Інклюзивна діагностика та стимулювання учнів нульових класів початкової школи Словацької республіки

Шилонова В., Кляйн В., Гладуш В. А. (2020) Інклюзивна діагностика та стимулювання учнів нульових класів початкової школи Словацької республіки. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: (15). С. 240–257.

[img]
Preview
Текст
Download (716kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Людмила Олександрівна Котлова
Дата подачі: 12 Січ 2023 09:35
Оновлення: 12 Січ 2023 09:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35821

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу