Емоційність як особистісний фактор формування емоційного інтелекту майбутнього вчителя початкових класів

Басюк Н. А., Вербівський Д. С. (2003) Емоційність як особистісний фактор формування емоційного інтелекту майбутнього вчителя початкових класів. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29 листопада 2022 року). С. 148–152.

[img]
Preview
Текст
Download (491kB) | Preview

Анотація

У статті висвітлюється значення емоційності як регулятора професійної діяльності і як складової емоційного інтелекту вчителя початкової школи.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: емоційність, емоційний інтелект, вчитель початкових класів, емоції, принцип емоційності навчання
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 12 Лют 2023 14:26
Оновлення: 12 Лют 2023 14:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36080

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу