Басюк, Н. А., Вербівський, Д. С. (2003) Емоційність як особистісний фактор формування емоційного інтелекту майбутнього вчителя початкових класів. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29 листопада 2022 року). с. 148-152.
|
Text
Download (491kB) | Перегляд |
Опис
У статті висвітлюється значення емоційності як регулятора професійної діяльності і як складової емоційного інтелекту вчителя початкової школи.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | емоційність, емоційний інтелект, вчитель початкових класів, емоції, принцип емоційності навчання |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач, що депонує: | ПК Кафедра |
Дата внесення: | 12 Лют 2023 14:26 |
Останні зміни: | 12 Лют 2023 14:26 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36080 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |