Емоційність як особистісний фактор формування емоційного інтелекту майбутнього вчителя початкових класів

Басюк, Н. А., Вербівський, Д. С. (2003) Емоційність як особистісний фактор формування емоційного інтелекту майбутнього вчителя початкових класів. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29 листопада 2022 року). с. 148-152.

[img]
Перегляд
Text
Download (491kB) | Перегляд

Опис

У статті висвітлюється значення емоційності як регулятора професійної діяльності і як складової емоційного інтелекту вчителя початкової школи.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: емоційність, емоційний інтелект, вчитель початкових класів, емоції, принцип емоційності навчання
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 12 Лют 2023 14:26
Останні зміни: 12 Лют 2023 14:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36080

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу