Використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі

Назарчук, Л. Ю., Коновальчук, І. М. (2022) Використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року).

[img]
Перегляд
pdf
Download (298kB) | Перегляд

Опис

Дидактичні ігри розрізняються за такими показниками: залежно від завдання (підготовка до вивчення нового матеріалу, вивчення нового матеріалу, закріплення матеріалу); від виду дії (розраховані на розумову діяльність, на практичні дії, комбінованого характеру); за формою організації (загальнокласні, групові, індивідуальні).

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 16 Лют 2023 14:43
Останні зміни: 16 Лют 2023 14:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36161

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу