Задачний підхід як провідний засіб формування творчої активності майбутнього вчителя музики

Луценко В. В. (2005) Задачний підхід як провідний засіб формування творчої активності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). С. 181–183. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (123kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається сутність задачного підходу у процесі формування творчої активності студентів музичних спеціалізацій.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 15 Груд 2009 12:04
Оновлення: 18 Лют 2016 09:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3756

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу