Луценко, В. В. (2005) Задачний підхід як провідний засіб формування творчої активності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 181-183. ISSN 2076-6173
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (123kB) | Перегляд |
Опис
У статті розглядається сутність задачного підходу у процесі формування творчої активності студентів музичних спеціалізацій.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач, що депонує: | Л. А. Лупаренко |
Дата внесення: | 15 Груд 2009 12:04 |
Останні зміни: | 18 Лют 2016 09:30 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3756 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |