Луценко В. В. (2005) Задачний підхід як провідний засіб формування творчої активності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 24. С. 181–183.
Preview
05lvvmvm.pdf
Завантажити (123kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається сутність задачного підходу у процесі формування творчої активності студентів музичних спеціалізацій.
| Тип ресурсу: | Стаття | 
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта | 
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти | 
| Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. | 
| Дата подачі: | 15 Груд 2009 14:04 | 
| Оновлення: | 18 Лют 2016 11:30 | 
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3756 | 
| ДСТУ 8302:2015: | Луценко В. В. Задачний підхід як провідний засіб формування творчої активності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 24. С. 181–183. | 


