Луценко, В. В. (2005) Задачний підхід як провідний засіб формування творчої активності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). pp. 181-183. ISSN 2076-6173
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (123kB) | Preview |
Abstract
У статті розглядається сутність задачного підходу у процесі формування творчої активності студентів музичних спеціалізацій.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Art Education |
Depositing User: | Users 341 not found. |
Date Deposited: | 15 Dec 2009 12:04 |
Last Modified: | 18 Feb 2016 09:30 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3756 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |