Задачний підхід як провідний засіб формування творчої активності майбутнього вчителя музики

Луценко, В. В. (2005) Задачний підхід як провідний засіб формування творчої активності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). pp. 181-183. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (123kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається сутність задачного підходу у процесі формування творчої активності студентів музичних спеціалізацій.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Art Education
Depositing User: Users 341 not found.
Date Deposited: 15 Dec 2009 12:04
Last Modified: 18 Feb 2016 09:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3756

Actions (login required)

View Item View Item