Луценко В. В. (2005) Задачний підхід як провідний засіб формування творчої активності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). С. 181–183. ISSN 2076-6173.
Preview
05lvvmvm.pdf
Завантажити (123kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається сутність задачного підходу у процесі формування творчої активності студентів музичних спеціалізацій.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 15 Груд 2009 12:04 |
Оновлення: | 18 Лют 2016 09:30 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3756 |