Казка як важливий засіб мовленнєвого розвитку дитини дошкільного віку

Вишнівська М. (2023) Казка як важливий засіб мовленнєвого розвитку дитини дошкільного віку. Інноваційні процеси в дошкільній освіті : теорія, практика, перспективи. С. 92–95.

[img]
Preview
Текст
Download (380kB) | Preview

Анотація

Одне із завдань фахівців у царині дошкільної освіти – приділяти належну увагу вихованню в дітей інтересу до традиційних казок та забезпечити вільний доступ до них; навчити малят критично сприймати різні інтерпретації казок, що сприятиме розвитку мовлення й мислення, уміння відстоювати власну думку. Мета статті – визначення оптимальних шляхів мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку засобами казки.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Дошкільна освіта, мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку, фольклорна й літературна казка.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 06 Лип 2023 20:31
Оновлення: 06 Лип 2023 20:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37660

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу