Роль інклюзивного освітнього середовища закладу професійної освіти у формування емоційного інтелекту здобувачів з особливими освітніми потребами

Басюк, Н. А. (2023) Роль інклюзивного освітнього середовища закладу професійної освіти у формування емоційного інтелекту здобувачів з особливими освітніми потребами. Інклюзивне навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти в сучасних умовах: проблеми та перспективи розвитку: зб. наук. праць. 38 -43.

[img]
Перегляд
Text
Download (304kB) | Перегляд

Опис

У статті розкривається значення інклюзивного освітнього середовища у формуванні емоційного інтелекту в здобувачів з особливими освітніми потребами, які навчаються у закладі професійної освіти.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: освітнє середовище, інклюзія, емоційний інтелект, здобувачі з особливими освітніми потребами
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 28 Серп 2023 15:41
Останні зміни: 28 Серп 2023 15:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37813

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу