Побудова інтегральної педагогічної парадигми: постановка проблеми

Вознюк О. В. (2009) Побудова інтегральної педагогічної парадигми: постановка проблеми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). С. 22–26. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (151kB) | Preview

Анотація

У статті обговорюється парадигмальна криза сучасної освіти; ставиться проблема побудови інтегральної педагогічної парадигми; обґрунтовується концептуальний підхід до її побудови, який визначає стратегії і засоби її реалізації, що, у свою чергу, детермінує організацію освітнього процесу в межах школи як соціального інституту.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 21 Груд 2009 08:12
Оновлення: 14 Серп 2015 21:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3790

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу