Вознюк О. В. (2009) Побудова інтегральної педагогічної парадигми: постановка проблеми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 48. С. 22–26. ISSN 2076-6173.
Preview
Vip_48_4.pdf
Завантажити (151kB) | Preview
Анотація
У статті обговорюється парадигмальна криза сучасної освіти; ставиться проблема побудови інтегральної педагогічної парадигми; обґрунтовується концептуальний підхід до її побудови, який визначає стратегії і засоби її реалізації, що, у свою чергу, детермінує організацію освітнього процесу в межах школи як соціального інституту.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Груд 2009 08:12 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 21:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3790 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Побудова інтегральної педагогічної парадигми: постановка проблеми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 48. С. 22–26. |