Семенець, Л. М. (2009) Формування професійної готовності майбутніх учителів математики: компетентнісний підхід. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). с. 120-123.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (138kB) | Перегляд |
Опис
У статті з позицій компетентнісного підходу проаналізовано особливості формування професійної готовності майбутніх учителів математики до педагогічної діяльності, націленої на реалізацію розвивальної функції навчання; відповідно до визначеної структури професійної готовності розкрито зміст системи професійно-педагогічних компетентностей.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Користувач, що депонує: | Л. А. Лупаренко |
Дата внесення: | 21 Груд 2009 10:34 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 21:03 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3811 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |