Формування професійної готовності майбутніх учителів математики: компетентнісний підхід

Семенець Л. М. (2009) Формування професійної готовності майбутніх учителів математики: компетентнісний підхід. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). С. 120–123.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (138kB) | Preview

Анотація

У статті з позицій компетентнісного підходу проаналізовано особливості формування професійної готовності майбутніх учителів математики до педагогічної діяльності, націленої на реалізацію розвивальної функції навчання; відповідно до визначеної структури професійної готовності розкрито зміст системи професійно-педагогічних компетентностей.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 21 Груд 2009 10:34
Оновлення: 14 Серп 2015 21:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3811

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу