Формування природничо-екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами експериментально-дослідницької діяльності

Семенович, Я. М., Шанскова, Т. І. (2023) Формування природничо-екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами експериментально-дослідницької діяльності. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика: збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (24 жовтня 2023 року).

[img]
Перегляд
Text
Download (343kB) | Перегляд

Опис

Формування в дітей дошкільного віку природничо-екологічної компетентності є важливою складовою цього процесу. Екологічне виховання визначається як педагогічна діяльність, яка спрямована на формування в дошкільників екологічної культури. Таким чином, вихователям важливо спрямовувати свої зусилля, щоб надати дітям природничі знання та виховати відповідальне ставлення до природного середовища.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 28 Лист 2023 13:12
Останні зміни: 28 Лист 2023 13:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38394

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу