Проблема формування діалогічної компетентності в дітей середнього дошкільного віку засобами сюжетно-рольових ігор

Шпіхернюк, Д. О., Шанскова, Т. І. (2023) Проблема формування діалогічної компетентності в дітей середнього дошкільного віку засобами сюжетно-рольових ігор. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика: збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (24 жовтня 2023 року).

[img]
Preview
Text
Download (289kB) | Preview

Abstract

У сучасному світі комунікативні навички відіграють важливу роль у дошкільному віці дітей та є передумовою для їх успішної соціалізації. Завдяки діалогічній компетентності діти середнього дошкільного віку вчаться висловлювати свої думки, спілкувалися, розуміти інших

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: ПК Кафедра
Date Deposited: 28 Nov 2023 13:13
Last Modified: 28 Nov 2023 13:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38395

Actions (login required)

View Item View Item