Підгурська В. Ю. (2023) Методичні особливості формування каліграфічних умінь та навичок учнів початкових класів. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (24 жовтня 2023 року). С. 54–56.
|
pdf
Download (211kB) | Preview |
Анотація
Навчання письма потребує тривалого часу для вироблення необхідних навичок і вмінь. Письмо є складною усвідомленою формою мовленнєвої діяльності та являє собою цілий навчальний комплекс із низкою проміжних етапів, які потребують від здобувача освіти цілеспрямованого щоденного навчання й постійного вдосконалення. Самостійно навчитися письма неможливо, оскільки ця навичка має передаватися від когось, хто вже нею володіє, – і для учнів початкових класів такою людиною виступає вчитель.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | ПК Кафедра |
Дата подачі: | 29 Лист 2023 10:39 |
Оновлення: | 29 Лист 2023 10:39 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38402 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |