Використання прийомів візуалізації навчального матеріалу на уроках навчання грамоти

Севрук, В. Ю., Підгурська, В. Ю. (2023) Використання прийомів візуалізації навчального матеріалу на уроках навчання грамоти. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (24 жовтня 2023 року). pp. 61-64.

[img]
Preview
PDF
Download (306kB) | Preview

Abstract

У сучасній школі на уроках навчання грамоти широко використовуються прийоми візуалізації. Це і використання малюнків, відео, схем, моделей, які відображатимуть зміст навчального матеріалу. Візуалізація не тільки покращує сприймання інформації, але й сприяє розвитку уяви, пізнавальної діяльності, критичного та асоціативного мислення, засвоєнню навчального матеріалу, розширює коло образів для фантазування, підвищує інтерес до навчання.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: ПК Кафедра
Date Deposited: 30 Nov 2023 09:08
Last Modified: 30 Nov 2023 09:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38415

Actions (login required)

View Item View Item