Рудницька, Н. Ю. (2023) Формування математичної компетентності в учнів початкової школи згідно концепції НУШ. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науковопрактичної конференції (24 жовтня 2023 року). с. 57-59.
|
pdf
Download (339kB) | Перегляд |
Опис
Нині у світовій практиці ефективність освіти зв’язана із реалізацією компетентнісного підходу. Компетентісний підхід ґрунтується на уявленнях про компетентність як здатність особистості, надпредметне утворення, як інтегрований результат навчання, пов’язаний з уміннями використовувати знання та власний досвід у конкретних життєвих ситуаціях. Н.М.Бібік розглядає цей підхід як засіб оновлення змісту освіти, який викликає однаковою мірою як зацікавленість, так і супротив серед учительства, науковців, управлінців різних рівнів
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач, що депонує: | ПК Кафедра |
Дата внесення: | 05 Груд 2023 14:53 |
Останні зміни: | 05 Груд 2023 14:56 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38444 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |