Формування математичної компетентності в учнів початкової школи згідно концепції НУШ

Рудницька, Н. Ю. (2023) Формування математичної компетентності в учнів початкової школи згідно концепції НУШ. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науковопрактичної конференції (24 жовтня 2023 року). pp. 57-59.

[img]
Preview
PDF
Download (339kB) | Preview

Abstract

Нині у світовій практиці ефективність освіти зв’язана із реалізацією компетентнісного підходу. Компетентісний підхід ґрунтується на уявленнях про компетентність як здатність особистості, надпредметне утворення, як інтегрований результат навчання, пов’язаний з уміннями використовувати знання та власний досвід у конкретних життєвих ситуаціях. Н.М.Бібік розглядає цей підхід як засіб оновлення змісту освіти, який викликає однаковою мірою як зацікавленість, так і супротив серед учительства, науковців, управлінців різних рівнів

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: ПК Кафедра
Date Deposited: 05 Dec 2023 14:53
Last Modified: 05 Dec 2023 14:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38444

Actions (login required)

View Item View Item