Педагогіка партнерства в процесі дистанційного навчання в початковій школі

Коновальчук І. М. (2023) Педагогіка партнерства в процесі дистанційного навчання в початковій школі. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науковопрактичної конференції (24 жовтня 2023 року).

[img]
Preview
pdf
Download (282kB) | Preview

Анотація

В умовах дистанційного навчання важливим елементом у реалізації принципів педагогіки партнерства є різноманітні інформаційні технології, оволодіння якими є запорукою ефективної комунікації в системі вчитель-учень-батьки. А формула Нової української школи поєднує використання інформаційно-комунікаційних технологій і запровадження педагогіки партнерства.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 05 Груд 2023 15:23
Оновлення: 05 Груд 2023 15:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38448

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу