Горбань Д. Ф. (2023) Дидактичні ігри як метод роботи логопеда з дітьми з мовленнєвими порушеннями. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик (2). С. 121–124.
|
Текст
Download (273kB) | Preview |
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Людмила Олександрівна Котлова |
Дата подачі: | 11 Груд 2023 09:46 |
Оновлення: | 11 Груд 2023 09:46 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38471 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |