Дидактичні ігри як метод роботи логопеда з дітьми з мовленнєвими порушеннями

Горбань Д. Ф. (2023) Дидактичні ігри як метод роботи логопеда з дітьми з мовленнєвими порушеннями. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик (2). С. 121–124.

[img]
Preview
Текст
Download (273kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Людмила Олександрівна Котлова
Дата подачі: 11 Груд 2023 09:46
Оновлення: 11 Груд 2023 09:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38471

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу