Дидактичні ігри як метод роботи логопеда з дітьми з мовленнєвими порушеннями

Горбань, Д. Ф. (2023) Дидактичні ігри як метод роботи логопеда з дітьми з мовленнєвими порушеннями. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик (2). с. 121-124.

[img]
Перегляд
Text
Download (273kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра загальної, вікової та педагогічної психології
Користувач, що депонує: кандидат психологічних наук Л.О. Котлова
Дата внесення: 11 Груд 2023 09:46
Останні зміни: 11 Груд 2023 09:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38471

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу