Горбань, Д. Ф. (2023) Дидактичні ігри як метод роботи логопеда з дітьми з мовленнєвими порушеннями. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик (2). с. 121-124.
|
Text
Download (273kB) | Перегляд |
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | кандидат психологічних наук Л.О. Котлова |
Дата внесення: | 11 Груд 2023 09:46 |
Останні зміни: | 11 Груд 2023 09:46 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38471 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |