Креативний підхід до створення розвивального освітнього середовища на засадах Нової української школи

Павленко В. В. (2023) Креативний підхід до створення розвивального освітнього середовища на засадах Нової української школи. Формування компетентностей обдарованої особистості в системі позашкільної та вищої освіти (2). С. 263–273. ISSN 2786-8230

[img]
Preview
Текст
Download (289kB) | Preview

Анотація

У статті визначено критерії за якими характеризують креативний урок: мета, дидактичні методи, інструменти роботи, навчальне середовище, час на проведення креативного уроку. Розкрито особливості середовища Нової української школи. У структурі середовища виділено фактори: прямої дії; побічної дії, що опосередковано впливають на засвоєння знань і розвиток креативності учнів; такі, які діють поза рамками освітнього процесу: просторово-предметна організація середовища.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: креативний підхід, Нова українська школа, розвиток креативності школярів
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Віта Віталіївна Павленко
Дата подачі: 29 Груд 2023 13:38
Оновлення: 29 Груд 2023 13:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38617

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу