Креативний підхід до створення розвивального освітнього середовища на засадах Нової української школи

Павленко, В. В. (2023) Креативний підхід до створення розвивального освітнього середовища на засадах Нової української школи. Формування компетентностей обдарованої особистості в системі позашкільної та вищої освіти (2). с. 263-273. ISSN 2786-8230

[img]
Перегляд
Text
Download (289kB) | Перегляд

Опис

У статті визначено критерії за якими характеризують креативний урок: мета, дидактичні методи, інструменти роботи, навчальне середовище, час на проведення креативного уроку. Розкрито особливості середовища Нової української школи. У структурі середовища виділено фактори: прямої дії; побічної дії, що опосередковано впливають на засвоєння знань і розвиток креативності учнів; такі, які діють поза рамками освітнього процесу: просторово-предметна організація середовища.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: креативний підхід, Нова українська школа, розвиток креативності школярів
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: доцент Віта Павленко
Дата внесення: 29 Груд 2023 13:38
Останні зміни: 29 Груд 2023 13:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38617

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу