Павленко В. В. (2023) Креативний підхід до створення розвивального освітнього середовища на засадах Нової української школи. Формування компетентностей обдарованої особистості в системі позашкільної та вищої освіти. № 2. С. 263–273. ISSN 2786-8230.
263-273.pdf
Завантажити (289kB) | Preview
Анотація
У статті визначено критерії за якими характеризують
креативний урок: мета, дидактичні методи, інструменти роботи, навчальне
середовище, час на проведення креативного уроку. Розкрито особливості
середовища Нової української школи. У структурі середовища виділено
фактори: прямої дії; побічної дії, що опосередковано впливають на засвоєння
знань і розвиток креативності учнів; такі, які діють поза рамками освітнього
процесу: просторово-предметна організація середовища.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | креативний підхід, Нова українська школа, розвиток креативності школярів |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Віта Віталіївна Павленко |
Дата подачі: | 29 Груд 2023 13:38 |
Оновлення: | 29 Груд 2023 13:40 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38617 |
ДСТУ 8302:2015: | Павленко В. В. Креативний підхід до створення розвивального освітнього середовища на засадах Нової української школи. Формування компетентностей обдарованої особистості в системі позашкільної та вищої освіти. 2023. № 2. С. 263–273. |