Філософський контекст ідеї емоційного інтелекту в поглядах античних мислителів

Басюк, Н. А. (2024) Філософський контекст ідеї емоційного інтелекту в поглядах античних мислителів. Освіта. Інноватика. Практика, 12 (1). pp. 25-31. ISSN 2616-650Х

[img]
Preview
Text
Download (393kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається історичне становлення та розвиток поняття «емоційний інтелект» у філософських поглядах мислителів Античного періоду. Ідея емоційного інтелекту, що сягає корінням первісного суспільства з його синкретичним характером мислення, знайшлапродовження й розвиток у натурфілософії. Думками про співвідношення чуттєвого і розумного, раціонального як передумови ідеї емоційного інтелекту сповнена вся філософська спадщина Античної Греції та Риму. Вони знайшли відображення у вченні про пізнання, про душу, у філософській етиці у роздумах про значення розуму й емоцій на шляху до щастя, свободи й душевного спокою, у спробах розкрити природу розуму й емоцій зточки зору фізіології та медицини.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: емоційний інтелект; емоція; розум; чуттєве; раціональне; філософ; Античність; навчання.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: ПК Кафедра
Date Deposited: 04 Feb 2024 17:15
Last Modified: 04 Feb 2024 17:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38931

Actions (login required)

View Item View Item