Коновальчук І. М., Новгородський Р. Г., Мкртічян О. А., Вишнівська Н. В., Прошкуратова Т. С. (2024) Формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до роботи в класах з інклюзичним навчанням. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (36). С. 249–259. ISSN 2786-4952
|
Текст
Download (444kB) | Preview |
Анотація
У статті досліджується актуальна на сьогоднішній день проблематика формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до роботи в класах з інклюзивним навчанням. Визначено, що інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дитини на освіту та права навчатися за місцем проживання в умовах загальноосвітнього закладу. Інклюзивна освіта є сучасною, гуманною та ефективною формою реорганізації освітньої системи в напрямку реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами на отримання якісної освіти, яка відповідає їх пізнавальним можливостями. З’ясовано, що в Україні інклюзивна освіта – це педагогічна інновація, яка перебуває на стадії впровадження.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інклюзивне навчання, учителі початкової школи, готовність до роботи. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | ПК Кафедра |
Дата подачі: | 20 Лют 2024 15:09 |
Оновлення: | 20 Лют 2024 15:09 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39073 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |