Формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до роботи в класах з інклюзичним навчанням

Коновальчук, І. М., Новгородський, Р. Г., Мкртічян, О. А., Вишнівська, Н. В., Прошкуратова, Т. С. (2024) Формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до роботи в класах з інклюзичним навчанням. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (36). с. 249-259. ISSN 2786-4952

[img]
Перегляд
Text
Download (444kB) | Перегляд

Опис

У статті досліджується актуальна на сьогоднішній день проблематика формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до роботи в класах з інклюзивним навчанням. Визначено, що інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дитини на освіту та права навчатися за місцем проживання в умовах загальноосвітнього закладу. Інклюзивна освіта є сучасною, гуманною та ефективною формою реорганізації освітньої системи в напрямку реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами на отримання якісної освіти, яка відповідає їх пізнавальним можливостями. З’ясовано, що в Україні інклюзивна освіта – це педагогічна інновація, яка перебуває на стадії впровадження.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інклюзивне навчання, учителі початкової школи, готовність до роботи.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 20 Лют 2024 15:09
Останні зміни: 20 Лют 2024 15:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39073

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу