Strategic marketing in a dynamic market environment: adaptive approaches, analysis of trends and implementation of innovations

Klimova Inna, Hordieieva Inna, Sereda Nataliia, Pashchenko Olha, Petecki Ignacy (2023) Strategic marketing in a dynamic market environment: adaptive approaches, analysis of trends and implementation of innovations. Conhecimento & Diversidade (40). С. 98–118.

[img]
Preview
Текст
Download (940kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
H Соціальні науки > HF Торгівля
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 01 Бер 2024 08:14
Оновлення: 01 Бер 2024 08:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39131

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу