Вгору на рівень |
Klimova, Inna, Hordieieva, Inna, Sereda, Nataliia, Pashchenko, Olha, Petecki, Ignacy (2023) Strategic marketing in a dynamic market environment: adaptive approaches, analysis of trends and implementation of innovations. Conhecimento & Diversidade (40). с. 98-118.
Денисюк, Р. О., Євдоченко, О. С., Писаренко, С. В. (2022) Інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять з обов’язкової освітньої компоненти ”Харчова хімія” для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]
Кириченко, В. В. (2015) Психологія споживчої поведінки. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. Збірник наукових праць студентів та викладачів. (1). с. 17-24.
Павлова, С. І. (2023) Огляд основних стратегій ціноутворення у готельному бізнесі. Економіка та суспільство (52). ISSN 2524-0072
Фостолович, В. А., Гуртовий, Ю. А., Фостолович, Р. С. (2024) Комунікаційні процеси в підприємств сфери гостинності за умов цифрових трансформацій. Економіка та суспільство (61).
Харчишина, О. В., Іванова, Л. М. (2013) ОЦІНКА КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК». Економіка. Управління. Інновації (2). с. 32-43.