Ресурси за класифікатором: H Соціальні науки > HF Торгівля

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу
Кілька ресурсів на цьому рівні: 6.

Стаття

Klimova Inna, Hordieieva Inna, Sereda Nataliia, Pashchenko Olha, Petecki Ignacy (2023) Strategic marketing in a dynamic market environment: adaptive approaches, analysis of trends and implementation of innovations. Conhecimento & Diversidade (40). С. 98–118.

Кириченко В. В. (2015) Психологія споживчої поведінки. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. Збірник наукових праць студентів та викладачів. (1). С. 17–24.

Павлова С. І. (2023) Огляд основних стратегій ціноутворення у готельному бізнесі. Економіка та суспільство (52). ISSN 2524-0072

Фостолович В. А., Гуртовий Ю. А., Фостолович Р. С. (2024) Комунікаційні процеси в підприємств сфери гостинності за умов цифрових трансформацій. Економіка та суспільство (61).

Харчишина О. В., Іванова Л. М. (2013) ОЦІНКА КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК». Економіка. Управління. Інновації (2). С. 32–43.

Навчальний матеріал

Денисюк Р. О., Євдоченко О. С., Писаренко С. В. (2022) Інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять з обов’язкової освітньої компоненти ”Харчова хімія” для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]

Цей список був створений Sat Jun 28 21:54:49 2025 EEST.