Елементи, в яких тема: "H Соціальні науки > HF Торгівля"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу
Число елементів на цьому рівні: 6.

Стаття

Klimova, Inna, Hordieieva, Inna, Sereda, Nataliia, Pashchenko, Olha, Petecki, Ignacy (2023) Strategic marketing in a dynamic market environment: adaptive approaches, analysis of trends and implementation of innovations. Conhecimento & Diversidade (40). с. 98-118.

Кириченко, В. В. (2015) Психологія споживчої поведінки. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. Збірник наукових праць студентів та викладачів. (1). с. 17-24.

Павлова, С. І. (2023) Огляд основних стратегій ціноутворення у готельному бізнесі. Економіка та суспільство (52). ISSN 2524-0072

Фостолович, В. А., Гуртовий, Ю. А., Фостолович, Р. С. (2024) Комунікаційні процеси в підприємств сфери гостинності за умов цифрових трансформацій. Економіка та суспільство (61).

Харчишина, О. В., Іванова, Л. М. (2013) ОЦІНКА КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК». Економіка. Управління. Інновації (2). с. 32-43.

Навчальний матеріал

Денисюк, Р. О., Євдоченко, О. С., Писаренко, С. В. (2022) Інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять з обов’язкової освітньої компоненти ”Харчова хімія” для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]

Цей список був створений у Tue Nov 12 21:12:48 2024 EET.