Вознюк, О. В. (2024) Концептуалізація нової парадигми дошкільної освіти. Плекаємо особистість : наук.-метод. альманах (7). с. 62-66.
|
Text
Download (538kB) | Перегляд |
Опис
Оскільки дошкільний вік дитини певною мірою визначає її майбутню освітню та життєву траєкторію, то дошкільна освіта виявляється наріжним аспектом школи як соціального інституту. За таких умов у контексті фундаменталізації освіти вивчення та дослідження процесу розвитку дитини має бути у центрі уваги дослідників. Це виявляє потребу в концептуалізації нової парадигми дошкільної освіти у контексті наріжної мети розвитку учасників освітнього процесу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | професор Олександр Вознюк |
Дата внесення: | 07 Бер 2024 19:59 |
Останні зміни: | 07 Бер 2024 19:59 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39181 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |