Концептуалізація нової парадигми дошкільної освіти

Вознюк, О. В. (2024) Концептуалізація нової парадигми дошкільної освіти. Плекаємо особистість : наук.-метод. альманах (7). с. 62-66.

[img]
Перегляд
Text
Download (538kB) | Перегляд

Опис

Оскільки дошкільний вік дитини певною мірою визначає її майбутню освітню та життєву траєкторію, то дошкільна освіта виявляється наріжним аспектом школи як соціального інституту. За таких умов у контексті фундаменталізації освіти вивчення та дослідження процесу розвитку дитини має бути у центрі уваги дослідників. Це виявляє потребу в концептуалізації нової парадигми дошкільної освіти у контексті наріжної мети розвитку учасників освітнього процесу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: професор Олександр Вознюк
Дата внесення: 07 Бер 2024 19:59
Останні зміни: 07 Бер 2024 19:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39181

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу