Майстерність використання вчителем початкових класів педагогічної техніки

Коновальчук І. М. (2024) Майстерність використання вчителем початкових класів педагогічної техніки. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку. С. 168–171.

[img]
Preview
Текст
Download (201kB) | Preview

Анотація

Одним із структурних елементів педагогічної майстерності, що забезпечує її практичну реалізацію, є педагогічна техніка вчителя. Вона включає комплекс засобів і прийомів, володіння якими дають учителю можливість ефективно реалізувати свій професіоналізм у роботі з дітьми та батьками. На думку І. Зязюна, педагогічна техніка являє собою вміння вчителя використовувати власний психофізичний апарат як інструмент педагогічного впливу; це прийоми володіння собою (своїм організмом, настроєм, мовленням, увагою й уявою) і прийоми впливу на інших (вербальними і невербальними засобами)

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 13 Бер 2024 16:01
Оновлення: 13 Бер 2024 16:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39199

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу