Коновальчук І. М. (2024) Майстерність використання вчителем початкових класів педагогічної техніки. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку. С. 168–171.
|
Текст
Download (201kB) | Preview |
Анотація
Одним із структурних елементів педагогічної майстерності, що забезпечує її практичну реалізацію, є педагогічна техніка вчителя. Вона включає комплекс засобів і прийомів, володіння якими дають учителю можливість ефективно реалізувати свій професіоналізм у роботі з дітьми та батьками. На думку І. Зязюна, педагогічна техніка являє собою вміння вчителя використовувати власний психофізичний апарат як інструмент педагогічного впливу; це прийоми володіння собою (своїм організмом, настроєм, мовленням, увагою й уявою) і прийоми впливу на інших (вербальними і невербальними засобами)
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | ПК Кафедра |
Дата подачі: | 13 Бер 2024 16:01 |
Оновлення: | 13 Бер 2024 16:01 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39199 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |