Рудницька, Н. Ю. (2024) Формування критичного мислення в учнів початкової школи згідно концепції НУШ. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку. с. 122-124.
|
Text
Download (370kB) | Перегляд |
Опис
Сьогодні в теорії та практиці навчання в початковій школі особливо гостро постають проблеми розвитку критичного мислення учнів. Виховання мислячої, самостійної, творчої особистості є соціальним замовленням суспільства. Справді, проблема розвитку критичного мислення є однією з найважливіших у сучасній освіті. Технологія розвитку критичного мислення була розроблена у США наприкінці ХХ століття вченими, такими як К. Мередіт, Дж. Стіл, Ч. Темпл та інші.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач, що депонує: | ПК Кафедра |
Дата внесення: | 14 Бер 2024 09:11 |
Останні зміни: | 14 Бер 2024 09:11 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39200 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |