Формування критичного мислення в учнів початкової школи згідно концепції НУШ

Рудницька, Н. Ю. (2024) Формування критичного мислення в учнів початкової школи згідно концепції НУШ. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку. с. 122-124.

[img]
Перегляд
Text
Download (370kB) | Перегляд

Опис

Сьогодні в теорії та практиці навчання в початковій школі особливо гостро постають проблеми розвитку критичного мислення учнів. Виховання мислячої, самостійної, творчої особистості є соціальним замовленням суспільства. Справді, проблема розвитку критичного мислення є однією з найважливіших у сучасній освіті. Технологія розвитку критичного мислення була розроблена у США наприкінці ХХ століття вченими, такими як К. Мередіт, Дж. Стіл, Ч. Темпл та інші.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 14 Бер 2024 09:11
Останні зміни: 14 Бер 2024 09:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39200

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу