Підгурська, В. Ю., Голубовська, І. В.
(2024)
Розвиток емоційного інтелекту здобувачів освіти на уроках мовно-літературної освітньої галузі.
Актуальні питання гуманітарних наук (72).
с. 269-275.
ISSN 2308-4855
Опис
Статтю присвячено проблемі розвитку емоційного інтелекту здобувачів освіти. Здійснено аналіз наукових підходів щодо визначення емоційного інтелекту. Розглянуто емоційний інтелект як здатність розпізнавати свої почуття й емоції, орієнтуватися в них та керувати ними, а також уміння розуміти стан і настрій співрозмовника. Визначено, що молодший шкільний вік є найбільш придатним періодом для
розвитку емоційного інтелекту дитини.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |