Marketing management in global tourism: analysis of international strategies and practices

Кучай О. В., Мітяєва Т. Л., Іваненко В. О. (2024) Marketing management in global tourism: analysis of international strategies and practices. The Science of Tomorrow: Innovative Approaches and Forecast. С. 174–179.

[img]
Preview
Текст
Download (294kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
H Соціальні науки > HG Фінанси
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 05 Черв 2024 12:51
Оновлення: 05 Черв 2024 12:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39933

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу