Marketing management in global tourism: analysis of international strategies and practices

Кучай, О. В., Мітяєва, Т. Л., Іваненко, В. О. (2024) Marketing management in global tourism: analysis of international strategies and practices. The Science of Tomorrow: Innovative Approaches and Forecast. с. 174-179.

[img]
Перегляд
Text
Download (294kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
H Соціальні науки > HG Фінанси
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 05 Черв 2024 12:51
Останні зміни: 05 Черв 2024 12:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39933

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу