Борисенко, А. В.
(2023)
Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі.
Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика.
с. 41-44.
Опис
Нагальна потреба сучасного суспільства –сформована дієздатна та ініціативна особистість, здатна до самостійних рішень, креативна та незалежна у своєму мисленнєвому дійстві. Навчання відтепер спрямоване на формування в особистості вироблення важливих життєвих навичок, підтримку розвитку компетентної особистості, а не лише оволодіння учнями знаннями, уміннями на навичками, обмеженими певними навчальними предметами. Одним із стратегічних завдань реформування освіти в Україні, Державним стандартом початкової загальної освіти є формування особистості учня, здатного до творчого, критичного мислення. Він може переживати емоційно всі свої переживання, при цьому не боятись помилок. Вчителю необхідно розвинути природні якості і задатки учнів та розвивати їх пізнавальну діяльність та підвищити інтерес до навчання. Навчання допомагає зрозуміти себе, допомагає в самопізнанні та розумінні власного внутрішнього світу. Це шлях до самовдосконалення. Одним із головних завдань у вирішенні цієї проблеми є ознайомлення педагогів з інноваційними технологіями та запровадження їх у навчальний процес, зокрема, використання технологій розвитку критичного мислення.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |