Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі

Борисенко, А. В. (2023) Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика. с. 41-44.

[img]
Перегляд
pdf
Download (280kB) | Перегляд

Опис

Нагальна потреба сучасного суспільства –сформована дієздатна та ініціативна особистість, здатна до самостійних рішень, креативна та незалежна у своєму мисленнєвому дійстві. Навчання відтепер спрямоване на формування в особистості вироблення важливих життєвих навичок, підтримку розвитку компетентної особистості, а не лише оволодіння учнями знаннями, уміннями на навичками, обмеженими певними навчальними предметами. Одним із стратегічних завдань реформування освіти в Україні, Державним стандартом початкової загальної освіти є формування особистості учня, здатного до творчого, критичного мислення. Він може переживати емоційно всі свої переживання, при цьому не боятись помилок. Вчителю необхідно розвинути природні якості і задатки учнів та розвивати їх пізнавальну діяльність та підвищити інтерес до навчання. Навчання допомагає зрозуміти себе, допомагає в самопізнанні та розумінні власного внутрішнього світу. Це шлях до самовдосконалення. Одним із головних завдань у вирішенні цієї проблеми є ознайомлення педагогів з інноваційними технологіями та запровадження їх у навчальний процес, зокрема, використання технологій розвитку критичного мислення.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Критичне мислення, молодші школярі, мовно-літературна галузь.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 17 Черв 2024 14:22
Останні зміни: 17 Черв 2024 14:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40141

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу