Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі

Борисенко А. В. (2023) Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика. С. 41–44.

[img]
Preview
pdf
Download (280kB) | Preview

Анотація

Нагальна потреба сучасного суспільства –сформована дієздатна та ініціативна особистість, здатна до самостійних рішень, креативна та незалежна у своєму мисленнєвому дійстві. Навчання відтепер спрямоване на формування в особистості вироблення важливих життєвих навичок, підтримку розвитку компетентної особистості, а не лише оволодіння учнями знаннями, уміннями на навичками, обмеженими певними навчальними предметами. Одним із стратегічних завдань реформування освіти в Україні, Державним стандартом початкової загальної освіти є формування особистості учня, здатного до творчого, критичного мислення. Він може переживати емоційно всі свої переживання, при цьому не боятись помилок. Вчителю необхідно розвинути природні якості і задатки учнів та розвивати їх пізнавальну діяльність та підвищити інтерес до навчання. Навчання допомагає зрозуміти себе, допомагає в самопізнанні та розумінні власного внутрішнього світу. Це шлях до самовдосконалення. Одним із головних завдань у вирішенні цієї проблеми є ознайомлення педагогів з інноваційними технологіями та запровадження їх у навчальний процес, зокрема, використання технологій розвитку критичного мислення.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Критичне мислення, молодші школярі, мовно-літературна галузь.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 17 Черв 2024 14:22
Оновлення: 17 Черв 2024 14:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40141

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу