Флячинська, О. В. (2023) Диференційований підхід до навчання учнів початкових класів. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика. с. 80-84.
|
pdf
Download (377kB) | Перегляд |
Опис
Сучасна система освіти в Україні розглядає навчання та виховання як наскрізний процес, що ґрунтується на формуванні в дитини найвищих людських цінностей шляхом орієнтації на її потреби та індивідуальні особливості. Умовно кажучи, дитина, яка підсвідомо відчуває, що людям, які з нею поряд, не байдужий її стан, бажання і можливості, в майбутньому проявлятиме таке ж ставлення до свого оточення. А що як не повага один до одного, прояв розуміння та підтримки має найвищу цінність людського буття? Люди різні у всьому світі, і в цьому полягає особливий колорит суспільства, його прагнення до пошуку взаєморозуміння, взаємодії та співпраці.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Диференційований підхід, початкові класи, молодші школяри. |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач, що депонує: | ПК Кафедра |
Дата внесення: | 17 Черв 2024 14:30 |
Останні зміни: | 17 Черв 2024 16:04 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40144 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |