Специфіка роботи над переказом на уроках української мови в початковій школі

Макаревич, М. О. (2023) Специфіка роботи над переказом на уроках української мови в початковій школі. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика. с. 14-18.

[img]
Перегляд
pdf
Download (418kB) | Перегляд

Опис

З кожним роком у швидкому темпі відбувається розвиток інноваційних та телекомунікаційних технологій, який, звичайно, не оминає й освіту. Споконвіку традиційною системою передавання знань вважалася від учителя до учня. Так є і сьогодні, проте, зараз все ж існує вагома потреба у формуванні компетентностей щодо самостійного добору потрібної інформації учнів вже в початкових класах. Основної метою навчальної діяльності є не стільки передати учневі певну кількість знань, а насамперед сформувати певні компетентності, не виключаючи інформаційну, адже саме вона включає вміння самостійно шукати, відбирати, опрацьовувати, і головне, комунікувати. Важливим засобом формування мовленнєвої компетентності учнів є перекази, які збагачують словниковий запас учня, розвивають зв’язне мовлення та формують уміння висловити думку.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Переказ, українська мова, початкова школа.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 17 Черв 2024 16:00
Останні зміни: 17 Черв 2024 16:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40147

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу