Макаревич, М. О.
(2023)
Специфіка роботи над переказом на уроках української мови в початковій школі.
Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика.
с. 14-18.
Опис
З кожним роком у швидкому темпі відбувається розвиток інноваційних та телекомунікаційних технологій, який, звичайно, не оминає й освіту. Споконвіку традиційною системою передавання знань вважалася від учителя до учня. Так є і сьогодні, проте, зараз все ж існує вагома потреба у формуванні компетентностей щодо самостійного добору потрібної інформації учнів вже в початкових класах. Основної метою навчальної діяльності є не стільки передати учневі певну кількість знань, а насамперед сформувати певні компетентності, не виключаючи інформаційну, адже саме вона включає вміння самостійно шукати, відбирати, опрацьовувати, і головне, комунікувати. Важливим засобом формування мовленнєвої компетентності учнів є перекази, які збагачують словниковий запас учня, розвивають зв’язне мовлення та формують уміння висловити думку.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |