Розвивальні ресурси позитивної поведінки, успіху, творчості і здоров'я учасників освітнього процесу

Вознюк, О. В. (2024) Розвивальні ресурси позитивної поведінки, успіху, творчості і здоров'я учасників освітнього процесу. In: Діяльнісні засади підготовки майбутніх компетентних фахівців в умовах сучасних викликів: монографія / за ред. О.А. Дубасенюк. ЖДУ ім. І.Франка, Житомир, с. 259-290. ISBN 978-966-485-293-4

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Аналіз духовно-креативної природи людини дозволив дійти висновків про парадигму цілісності сучасної науки, яка у контексті теорії пізнання реалізується у контексті «істини як єдності протилежностей». Робиться висновок про творчу діяльність як процес побудови цілесностей, яка спрямовується на досягнення стану недуальності у вигляді зіткнення полярних речей і приведення їх до спільного функціонального «знаменника» як нейтрально-невизначеної сутності. За таких умов творча людина характеризується здатністю до парадоксального мислення, відкрита невизначеності, парадоксу, абсурду. Розглядається функціональний аспект півкуль головного мозку людини та його міждисциплінарні екстраполяції, аналізуються нейропсихологічний та духовний аспекти творчості, що дозволяє з'ясувати природу душевного і духовного, зробити висновок про богоподібність творчої людини. Окреслюються психолого-педагогічні й психотерапевтичні методи гармонізації людини та розвиток здатності протидіяти маніпуляціям, серед яких аналізуються методи парадоксальної інтенції, відкритість світові, рольової активності.

Тип елементу : Розділ книги
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
R Медицина > R Медицина (Загальне)
R Медицина > RA Суспільні аспекти медицини
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: професор Олександр Вознюк
Дата внесення: 20 Черв 2024 14:56
Останні зміни: 20 Черв 2024 14:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40303

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу