Вплив цифровізації на методи освітнього маркетингу в академічному середовищі

Вербовський І. А., Сагітова О. В. (2024) Вплив цифровізації на методи освітнього маркетингу в академічному середовищі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (116). С. 187–200. ISSN 2663-6387

[img]
Preview
Текст
Download (764kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: educational marketing, digitalization, academic environment, managerial activity, individualization, content, image
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Q Наука > Q Наука (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Ігор Вербовський
Дата подачі: 28 Черв 2024 14:11
Оновлення: 09 Лип 2024 12:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40559

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу