Вплив цифровізації на методи освітнього маркетингу в академічному середовищі

Вербовський, І. А., Сагітова, О. В. (2024) Вплив цифровізації на методи освітнього маркетингу в академічному середовищі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (116). с. 187-200. ISSN 2663-6387

[img]
Перегляд
Text
Download (764kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Ключові слова: educational marketing, digitalization, academic environment, managerial activity, individualization, content, image
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Q Наука > Q Наука (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: Ігор Вербовський
Дата внесення: 28 Черв 2024 14:11
Останні зміни: 09 Лип 2024 12:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40559

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу