Ціна і її роль в маркетинговому комплексі

Калініченко О. О. (2024) Ціна і її роль в маркетинговому комплексі. Економіка. Управління. Інновації (35). С. 53–65. ISSN 2410-3748

[img]
Preview
Текст
Download (757kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Аліна Ковальчук
Дата подачі: 10 Груд 2024 08:59
Оновлення: 10 Груд 2024 09:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41972

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу