Ціна і її роль в маркетинговому комплексі

Калініченко, О. О. (2024) Ціна і її роль в маркетинговому комплексі. Економіка. Управління. Інновації (35). с. 53-65. ISSN 2410-3748

[img]
Перегляд
Text
Download (757kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Аліна Ковальчук
Дата внесення: 10 Груд 2024 08:59
Останні зміни: 10 Груд 2024 09:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41972

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу