Педагог як суб’єкт полікультурного середовища

Якса Н. В. (2010) Педагог як суб’єкт полікультурного середовища. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). С. 64–67.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (134kB) | Preview

Анотація

Обговорюється міжкультурний підхід до професійної підготовки вчителя, однією з головних особливостей якого є формування в майбутніх педагогів міжкультурної професійної компетентності, яка розкривається в цілісному уявленні про сучасний світ та освіту, у залученні до культурної світової спадщини, визнанні рівності і позитивних рис всіх культур і права на культурну самобутність, посиленні ролі вчителя як посередника у спілкуванні учнів з іншомовною культурою.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 23 Черв 2010 07:52
Оновлення: 14 Серп 2015 21:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4254

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу