Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагог як суб’єкт полікультурного середовища

Якса Н. В. (2010) Педагог як суб’єкт полікультурного середовища. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 50. С. 64–67.

[thumbnail of vip50_13.pdf]
Preview
PDF
vip50_13.pdf

Завантажити (134kB) | Preview

Анотація

Обговорюється міжкультурний підхід до професійної підготовки вчителя, однією з головних особливостей якого є формування в майбутніх педагогів міжкультурної професійної компетентності, яка розкривається в цілісному уявленні про сучасний світ та освіту, у залученні до культурної світової спадщини, визнанні рівності і позитивних рис всіх культур і права на культурну самобутність, посиленні ролі вчителя як посередника у спілкуванні учнів з іншомовною культурою.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 23 Черв 2010 07:52
Оновлення: 14 Серп 2015 21:36
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4254
ДСТУ 8302:2015: Якса Н. В. Педагог як суб’єкт полікультурного середовища. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 50. С. 64–67.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу