Якса Н. В. (2010) Педагог як суб’єкт полікультурного середовища. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 50. С. 64–67.
Preview
vip50_13.pdf
Завантажити (134kB) | Preview
Анотація
Обговорюється міжкультурний підхід до професійної підготовки вчителя, однією з головних особливостей якого є формування в майбутніх педагогів міжкультурної професійної компетентності, яка розкривається в цілісному уявленні про сучасний світ та освіту, у залученні до культурної світової спадщини, визнанні рівності і позитивних рис всіх культур і права на культурну самобутність, посиленні ролі вчителя як посередника у спілкуванні учнів з іншомовною культурою.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Черв 2010 07:52 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 21:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4254 |
ДСТУ 8302:2015: | Якса Н. В. Педагог як суб’єкт полікультурного середовища. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 50. С. 64–67. |