Методика організації вивчення табличногомноження учнями з невираженимипроблемами інтелектуального розвитку

Гаврилов, О. В., Гаврилова, Н. С., Гладуш, В. А. (2024) Методика організації вивчення табличногомноження учнями з невираженимипроблемами інтелектуального розвитку. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) (24). с. 34-57. ISSN 2413-2578

[img]
Перегляд
Text
Download (217kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: кандидат психологічних наук Л.О. Котлова
Дата внесення: 09 Лют 2025 08:21
Останні зміни: 09 Лют 2025 08:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42644

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу