Методика організації вивчення табличногомноження учнями з невираженимипроблемами інтелектуального розвитку

Гаврилов О. В., Гаврилова Н. С., Гладуш В. А. (2024) Методика організації вивчення табличногомноження учнями з невираженимипроблемами інтелектуального розвитку. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) (24). С. 34–57. ISSN 2413-2578

[img]
Preview
Текст
Download (217kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Людмила Олександрівна Котлова
Дата подачі: 09 Лют 2025 08:21
Оновлення: 09 Лют 2025 08:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42644

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу